Veelgestelde vragen

1. Kan ik ook een bestelling als cadeautje naar een ander versturen?
Dat is zeker mogelijk, het is altijd leuk om iemand anders te verrassen! Vul bij factuuradres je eigen adres in en het adres van de ontvanger bij verzendadres/afleveradres.

2. Oh jee, ik ben heel laat met het doorgeven van mijn bestelling. Kan het met spoed verzonden worden?
Heb je haast met je bestelling, stuur ons dan even een e-mail (woonkamer@mijnhuis24.nl) om te kijken wat we voor je kunnen doen. 

3. Hoe berekenen jullie de verzendkosten?
Gebaseerd op het formaat van een product. voor kleine producten gebruiken we 1x postzegeltarief (€0,96) voor de wat grotere producten die wel passen door een brievenbus gebruiken we de brievenbustarief (€3,95) en voor pakketjes gebruiken we de tarief van €5,-

4. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
We streven ernaar je bestelling binnen 24 uur te verzenden, vaak verzenden we je bestelling gewoon de volgende werkdag al. Voor gepersonaliseerde producten is een een levertijd van 7 werkdagen.

5. Ik heb al een factuur ontvangen van Klarna maar mijn bestelling is nog niet binnen, hoe kan dit?
Klarna stuurt automatisch een betaaloverzicht nadat wij de order in ons systeem hebben aangemerkt als 'verzonden', het kan daarom zijn dat je factuur net iets eerder is dan je bestelling.

6. Ik wil mijn bestelling retourneren. Kan dat?
Je hebt altijd het recht om je bestelling te retourneren. Je vindt alle informatie over retourneren hier.

7. Oh jee, ik heb een verkeerd adres opgegeven, wat nu?
Het invoeren van jouw adres is altijd op eigen verantwoordelijkheid. Controleer je adres altijd goed op je orderbevesting, een tikfout is snel gemaakt. Ontdek je een fout, stuur dan zo snel mogelijk een e-mail naar woonkamer@mijnhuis24.nl met daarin vermelding van je ordernummer en de wijziging die je wilt doorvoeren. Als je bestelling nog niet verzonden is kunnen wij het adres nog voor je aanpassen.

© 2021 - 2024 Mijnhuis24.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel